Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 19, 2011

npe sume nie jd kt aku!!

aku sedey sgt aku xsangka kawan baik aku msg ngn xbf aku.aku xtau dpa cple ka ape.tp msg dpa..dpa pnggl 'baby' mst la cple.np mmbr aku snggup wt aku cmnie.dye tahu aku syg xbf aku.npe dye snggup wt cmnie.knp!!!dye xpk ka.aku rndu xbf aku.aku col dye gtau.aku da prblm aku col dye.aku cter kt dye.sume aku share ngn dye.aku cye kt dye.np dye snggup tikam aku dari belakang.ya allah np byk sgt dugaan dan ujian mu aku kne terima.dan aku kne lalui.aku da xsanggup cmnie.aku sedey ya allah.cukup la ujian yg kau berikan terlalu menyakitkan hati aku.aku kecewa dengan sikap kwan aku.aku sedey ya allah.mcm mane aku nk lalui hidup aku lepas nie.aku dh xda spe nk share cter.aku dh xley cye kt spe2 da. aku sedey ya allah.hanya kau yg tahu betapa sakit nye hati aku.knapa kau uji aku dengan ujian sebegini...!!!!

1 comment:

  1. sbr je laa...
    Allah syg kn hmbaNya sbb 2 Dia bg ujian..
    nk uji kesabaran kiterr..
    k..b strong eypp...

    ReplyDelete