Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 13, 2010

?????~

dear dairy,

hari nie . happy j, aku da xgaduh ngn Hiz. hari nie aku luah sume pa yg aku rase kt dye . xtau la lpas nie dye akan paham perasaan aku ka x . hurm . aku da gtau kt dye yg dye ego . tp dye cm biasa r klu bkn time dye marah dye trime sume pa yg aku ckp  kt dye . dye nyesal pa yg telah dye wt kt aku . dye tau dye wt aku sakit ati , wt aku sedey . dye sedar sume too . tp dye xley cntrol perasaan dye . dye suwuh aku tlg dye berubah . aku ckp kt dye aku da try tolong dye . tp aku xpaham pa yang dye nak . dye selalu nk ikut pa yg dye ckp . bg dye pa yang dye ckp btol . yg aku ckp ckt dye xdgr. huhuhuhu. aku suke sangat hari nie . dye ckp kt aku dye sayang aku sgt . syg sgt . hehehe . aku tau sume too . sume owg ckp dye syg aku . aku pown sayang dye gak . tp perangai dye selalu wt aku skt ati . YA ALLAH.. bagi la kebahgiaan kepada aku dan dye . jauhilah kami dari pergaduhan. sudahi lah ujian yang kau telah berikan kepada kami . restui lah hubungan kami . kekal kn lah hubungan kami . amin.

~end~

No comments:

Post a Comment